الثلاثاء، 26 فبراير 2008

ذنبى انا


ذنبى انا

ذنبيى بهواك و همى انا يا حبيبى رضاك
وانت ولا تسال على حدا هايم بمدى عايش على هواك
حظى انا بعيونى ادريك تغفى وانا اسهر لياليك
بقلبى بكى بعيونى حكى ولا عم بشتكى ولا فيه اجافيك

ما فى عذاب مثلك يا غرام

تمضى الليالى والايام
ناضر على بابه راضى بعذابه
ولا عاد بيفيده عتاب وملام
ذنبى انا
ذنبى بهواك

هناك 3 تعليقات:

raspoutine يقول...

بوست جميل
لكن انا مش شايف الايميل بتاعك يا دالى

ايمن

لحظة تأمل يقول...

فعلا ممكن يكون الهوا ذنب يعذبنا
على فكرة انا بحب الغنوة ديه جدا
بحييكى على اختيارك ومبسوطة انك كتبتى وياريت تستمرى



تعرفى انى برغم انى دخلت مدونتك قبل كده
اول مرة اخد بالى من العنوان واقراه كويس
بجد دى اكتر جملة اقراها تاثر فيا قوى كده
لاننا فعلا اوقات بنفتكر اننا بنداوى نفسنا وفى الاخر نكتشف اننا ما داوبناش نفسنا وداوينا حد تانى على حساب جرحنا برده
بس للاسف مش بنفهم كده الا لما نفوق على جرح تانى يسيب اثر على الاولانى
ونعرف اننا ما عرفناش نعمل لنفسنا حاجة غير اننا بنسيب الوقت يمكن يعمل اللى معرفناش نعمله احنا

تحياتى واعجابى

dally يقول...

انا مبسوطه قوى بتعليقك واتمنى فعلا يكون العنون عجبك والله انا كتبنه وانا خايفه ميبقاش لذيذ
لكن اقنعت نفسى بيه لانه من قلبى بجد شكرا ليكى يا مى