الثلاثاء، 1 أبريل 2008

انتصار




النهارده بس حسيت انى رجعت تانى



لحياتى اللى وحشانى



اد ايه صعب نعيش بوش تانى ومشاعر تانيه وقلب تانى
غير كل اللى جوانا انا بقى كنت عايشه الحياه ديه



حزينه موووت لكن رسمه على وشى ابتسامه



مش من القلب بس بضحك عشان متكلمش



الاحساس ده كان مخلينى ضعيفه بس دايما كنت بحسس الناس انى قويه مبسوطه



كنت بضحك واتكلم مش بلسانى انا بلسان حد عايز يضحك وبس لمجرد انه ميبكيش



فيبقى واضح للحواليه ويفهمه شئ من ملامحه يمكن هوه نفسه مش عايز يفهمها



اسفه على اى كلام قولته لحد فى الفتره ديه عشان انا مكنتش انا ومكنش ينفع حتى احاسب نفسى



لانى اد ايه كنت هبقى قاسيه عليها قوى



كنت فى حاله حرب وكان لازم انقذ ارضى من كل ايد اتمدت عشان تفسد اجمل ما فيها



زمان كان كل شى فى عنينا حلو الناس والدنيا ما كنتش اتخيل للحظه ان فى حد بيجرح



لكن دلوقتى فهمت فهمت زياده شويه لدرجه انى مش عايزه افهم حاجه تانى



عايزه اصرخ واقول كفايه



النهارده بس اتاكدت انى انتصرت على كل شى جوايا



انى بقيت اقوى انى بقيت احسن



يمكن ملامح حزنى اللى خبيته غيرها



يمكن حاسه ان عقلى رافض يرجع للدنيا تانى



مش عارفه



ادعولى من قلوبكم بجد ان ربنا يثبتنى ويسعدنا كلنا



هناك تعليق واحد:

dally يقول...

التعليق ده منى ليه
حاسه بيكى فهماكى انتى قويه هتقدرى
تثبتى بايمانك بالله
تحياتى ليه واعجابى