الاثنين، 7 أبريل 2008


تعبت قوى


حاسه انى مش متحمله تانى كل حاجه متلخبطه

تعبت من نفسى من صحابى من عقلى

نفسى ابطل افكر لمده ربع ساعه بس

مبقتش عارفه مين الصح وفين

تبقى صح وانت واثق من ده وتتفاجا ان صحبك هوه اللى زعلان منك مع انه هوه اللى غلطان فيك

لا واانت اللى تروحلوه وتحاول تفهمه علشان تحافظ على علاقتك بيه

ياترى ده طيبه زياده ولا هبل

ولا ذوق فى وقت مبقاش حد عارف الذوق اصلا وخدوا من ده كتير
لا انا عارفه مين كويس ولا مين وحش والدنيا ماشيه تخبط وخلاص

ولا انا اللى متخبطه يمكن ؟؟؟؟

اوقات بحس انى مبقاش عندى الثقه الكافيه اللى تخلينى قويه واقدر اواجه الدنيا
حاسه انى لسه مش متوازنه زى بندول الساعه بيفضل يتخبط يمين وشمال وميوقفش غير لما حجره يفضه
وانا كمان حاسه انى مش هرتاح غير لما عمرى ينتهى

عارفين نفسى فى ايه دلوقتى فى حضن من ابويا نفسى ابكى كتير قوى نفسى يحس بيه
نفسى ما خرجش من الحضن ده اللى كنت ياما بستمد منه قوتى وارمى فيه ضعفى

بجد وحشتنى قوى قوى ربنا يرحمك ويسمحنى ويرحمنا جميعا

هناك 5 تعليقات:

meshmesha يقول...

صباح الخير يا دالى
انا مبسوطه من تعليقك لأن من الواضح انتى فهمتى البوست بتاعى صح
و يا رب الاقى تعليقاتك عندى على طول
على فكره يا دالى..البوست بتاعك ما هو الا حال كل الناس اللى لسه متمسكه بالقيم و الاخلاق...بمعنى اصح تحسى ان مكانهم مش فى الدنيا دى

لحظة تأمل يقول...

ربنا يرحم جميع امواتنا

اكيد باباكى حاسس بيكى دلوقتى

عارفة اوقات لما بتقابلنا مشكلة بنراجع تصرفاتنا وتصرفات اللى حوالينا وبنحس اننا بجد مش عارفين نروح فين وعاوزين حد يطبطب علينا

الدنيا مش دايما حلوة وخليكى عارفة اننا بنشوف الوحش عشان لما يجى الحلو نحس بطعمه ونعرف نفرح بيه

ربنا يسعدك دايما

dally يقول...

مشمشه
ياريت بجد اكون قدرت افهمك وشكرا ليكى على تعليقكربنا يكرمك

مى
شكرا على احساسك بيه ومره تانيه ربنا يرضيكى ويرضينا جميعا

Ahmad El-Saeed يقول...

فيه حاجة أنا مش فاهمها

فيه تناقض بين البوست اللى فات والبوست ده ؟!؟

و سؤال تانى .. إنتى عندك هواية معينى محببة لقلبك ؟! حاجة معينة بتتبسطى لما تعمليها

لحظة تأمل يقول...

وحشتينى وجيت اسلم عليكى
قلت يمكن تكونى بتدخلى هنا اوقات

يارب تكونى بخير ان شاء الله